Email:
info@inest.hu | Telefon: 06(80) 911-000

background popup2

Kedves Partnereink!

A kialakult járványügyi helyzet miatt, a koronavírus terjedésének megállítása és a magyar állampolgárok egészségének megóvása érdekében, továbbá a kormányrendelet által előírt vészhelyzetben teendő intézkedéseket mérlegelve, az INEST Nonprofit Kft. 2020. március 31-től, határozatlan ideig, a korlátozások visszavonásáig szünetelteti irodai papírhulladék begyűjtési tevékenységét.

Szerződéses partnereinket e-mailen keresztül külön értesítjük a rájuk vonatkozó változásokról. További tájékoztatásig, a megsemmisítésre szánt hulladékpapír elszállítása, valamint konténer kihelyezése, az Ő esetükben, az eddigiekben megszokott módon, zavartalanul történik.

Bővebb információért, valamint felmerülő kérdés esetén forduljon munkatársainkhoz az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címen, ahol kollégáink készséggel állnak rendelkezésére a bezárás teljes ideje alatt.

Megértésüket és türelmüket köszönjük!

Irattári selejtezés

Irattári selejtezés, iratmegsemmisítés, papírhulladék elszállítására

Egyszeri nagyobb mennyiségű irodai papírhulladék szállítására az irattári selejtezés, iratmegsemmisítés szolgáltatásunkat ajánljuk figyelmébe. E szolgáltatástípusunk iratok selejtezését, irodai költözés vagy rendrakás közben keletkezett irodai papírhulladék ingyenes átvételét, elszállítását, megsemmisítését jelenti.

Irattári selejtezésünket akár alkalmi akár rendszeres jelleggel

Igényelheti az évek alatt felhalmozott, feleslegessé vált irodai papírok, irattári dokumentumok és irodai papírhulladék akár ingyenes átvételére, elszállítására, megsemmisítésére.

Irattári selejtezés megrendelése esetén

mindössze annyit kérünk, hogy selejtezés után a papírhulladék szállítható formában kerüljön átadásra. A szelektíven gyűjtött irodai papírhulladékot kötegelve, zsákolva vagy dobozolva adja át nekünk szállításra.

Az Inest akár ingyenesen vállalja az irodai papírhulladék gyűjtését, átvételét, elszállítását, iratmegsemmisítést, selejtezés során. Nem szükséges hogy minél több papír hulladékká váljon, ha kevesebb papírt használnak, környezetbarátabb a működés. Amennyiben irattári selejtezés során a papírhulladék mennyisége nem éri el az ingyenesség határát, javasoljuk, alakítsanak ki szelektív papírgyűjtési együttműködést partnereikkel, szomszédaikkal, így egy adott címen egy szállítással meg tudják oldani a minimum elérését.

Ne feledje, minden esetben kérje egyedi díjszabásunkat az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. címen.

A papírhulladék selejtezés után gyűjtésről, iratmegsemmisítésről átvételről, szállításról szállítólevelet állítunk ki. Papírhulladék megsemmisítést követően megsemmisítési nyilatkozatot is készítünk. A iratmegsemmisítési nyilatkozat kiállítása és elküldése díjmentes, azonban nem automatikus, szállítási igény leadáskor jelezze.

Az irattári selejtezés, iratmegsemmisítés szolgáltatásunk megrendeléséhez lépjen kapcsolatba munkatársunkkal  az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. címen az együttműködés részleteinek egyeztetése érdekében.

Inest, hogy a papír újrapapír legyen!

Térkép

Inest Nonprofit Kft.

  • Cég címe: : 1143 Budapest, Ilka utca 31.  
  • Email : info@inest.hu
  • Telefon : 06-80-911 000
  • Telephely címe: 
    1108 Budapest, Kozma utca 2.
  • Telephely nyitva tartása: 
    munkanapokon 6.30-tól 14.30-ig
1108 Budapest, Kozma utca 2.sz.
Ez a webhely sütiket használ a felhasználói élmény növelése érdekében. Az oldal böngészésével hozzájárul a sütik használatához.
ok