Email:
info@inest.hu | Telefon: 06(80) 911-000

background popup2

Kedves Partnereink!

A kialakult járványügyi helyzet miatt, a koronavírus terjedésének megállítása és a magyar állampolgárok egészségének megóvása érdekében, továbbá a kormányrendelet által előírt vészhelyzetben teendő intézkedéseket mérlegelve, az INEST Nonprofit Kft. 2020. március 31-től, határozatlan ideig, a korlátozások visszavonásáig szünetelteti irodai papírhulladék begyűjtési tevékenységét.

Szerződéses partnereinket e-mailen keresztül külön értesítjük a rájuk vonatkozó változásokról. További tájékoztatásig, a megsemmisítésre szánt hulladékpapír elszállítása, valamint konténer kihelyezése, az Ő esetükben, az eddigiekben megszokott módon, zavartalanul történik.

Bővebb információért, valamint felmerülő kérdés esetén forduljon munkatársainkhoz az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címen, ahol kollégáink készséggel állnak rendelkezésére a bezárás teljes ideje alatt.

Megértésüket és türelmüket köszönjük!

Iratmegsemmisítés

Iratmegsemmisítés biztonságosan akár ingyen.. mindenkinek

Társaságunk gyors és megbízható lehetőséget kínál hivatalok, hatóságok, gazdasági társaságok, kis-és közepes, vállalkozások, szenzitív adatokkal dolgozó cégek, így pénzintézetek, bankok, biztosítótársaságok, jogi személyiséggel rendelkező cégek és egyének és civil szervezetek részére iratainak biztonságos megsemmisítésére. Iratmegsemmisítés szolgáltatásunk keretében vállaljuk lejárt őrzési idejű iratok átvételét,biztonságos megsemmisítését. Az iratmegsemmisítés során ipari zúzó berendezéssel vissza nem fordítható formában virbuláljuk, daráljuk a ránk bízott papírhulladékot, majd a lebálázott apírték papírgyárakban kerül újrahasznosításra, vízbázísú lebontással, higiéniai papír termékek alapanyagaként történő felhasználással.

Külön megállapodás esetén az iratokat DIN 32757-1 szabvány szerinti DIN 3 méretre ledaráljuk. Igénye esetén kérje egyedi díjszabásunkat az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címünkre írva, vagy hívja a 06 20 9393280-as telefonszámunkat.

Az iratmegsemmisítés folyamata

Az iratmegsemmisítés folyamata a környezetvédelmi célokat maximálisan figyelembe véve az iratok begyűjtésével kezdődik. Az iratok begyűjtésekor szállítólevél kerül kiállításra az elszállított iratok mennyiségéről. Az feleslegessé vált iratokat zárt rakterű autóval szállítjuk el az iratmegsemmisítés helyszínére, ahol biztonsági felügyelet mellett, a fém és műanyagtartalmú elemek eltávolításra kerülnek. Ezt követően az iratok szigorú adatvédelem mellett virbulálásra, darálásra  kerülnek, majd újrapapír alapanyag készül belőlük.

Az iratmegsemmisítés dokumentálása

Az átadott, leselejtezett iratokat szállítólevéllel vesszük át, az iratmegsemmisítésről pedig megsemmisítési nyilatkozatot állítunk ki.

Szállítás, rakodás iratmegsemmisítés esetén

szállítást, az irodából az autóra történő rakodást igény szerint saját személyzettel és gépparkkal biztosítjuk. A szállítást Pest megyében 5 munkanapon belül vállaljuk, míg Pest megyén kívül egyedi egyeztetés alapján tudunk ajánlatot adni.

Szolgáltatásunkkal kapcsolatban minden esetben kérje egyedi díjszabásunkat.

Inest, hogy a papír újrapapír legyen!

Térkép

Inest Nonprofit Kft.

  • Cég címe: : 1143 Budapest, Ilka utca 31.  
  • Email : info@inest.hu
  • Telefon : 06-80-911 000
  • Telephely címe: 
    1108 Budapest, Kozma utca 2.
  • Telephely nyitva tartása: 
    munkanapokon 6.30-tól 14.30-ig
1108 Budapest, Kozma utca 2.sz.
Ez a webhely sütiket használ a felhasználói élmény növelése érdekében. Az oldal böngészésével hozzájárul a sütik használatához.
ok