Email:
info@inest.hu | Telefon: 06(80) 911-000

background popup2

Kedves Partnereink!

A kialakult járványügyi helyzet miatt, a koronavírus terjedésének megállítása és a magyar állampolgárok egészségének megóvása érdekében, továbbá a kormányrendelet által előírt vészhelyzetben teendő intézkedéseket mérlegelve, az INEST Nonprofit Kft. 2020. március 31-től, határozatlan ideig, a korlátozások visszavonásáig szünetelteti irodai papírhulladék begyűjtési tevékenységét.

Szerződéses partnereinket e-mailen keresztül külön értesítjük a rájuk vonatkozó változásokról. További tájékoztatásig, a megsemmisítésre szánt hulladékpapír elszállítása, valamint konténer kihelyezése, az Ő esetükben, az eddigiekben megszokott módon, zavartalanul történik.

Bővebb információért, valamint felmerülő kérdés esetén forduljon munkatársainkhoz az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címen, ahol kollégáink készséggel állnak rendelkezésére a bezárás teljes ideje alatt.

Megértésüket és türelmüket köszönjük!

Biztonságos iratkezelés

Biztonságos iratkezelés, bizalmas iratmegsemmisítés

A biztonságos iratkezelés, iratmegsemmisítés az irodai szelektív papírgyűjtés szolgáltatáshoz hasonlóan működik, azonban különös figyelmet fordít az iratok cégen, illetve intézményen belüli biztonságos gyűjtésére, a biztonságos iratkezelés dokumentálására az ügyfél igényeinek figyelembevételével. Az irodai szelektív papírgyűjtés, a biztonságos iratkezelés a rendszeres irodai papírhasználat során keletkezett irodai papírhulladék sorszámozott plombával ellátott szelektív hulladékgyűjtőkben történő gyűjtését, átvételét, és elszállításátjelenti.

Ezáltal Önnek kevesebb az iratmegsemmisítésre fordított kiadása. Zárt rendszerű szelektív papírgyűjtőkben elszállított iratai, dokumentumai pépesítés során megsemmisülnek és nem utolsó sorban a rendszeresen szelektíven gyűjtött irodai hulladék papírból újrapapír alapanyag készül. Az újrapapír alapanyag a környezetbarát termékek gyártásához kerül felhasználásra.

Biztonságos iratkezelés, iratmegsemmisítés keretében díjmentesen helyezzük ki

Sorszámozott plombával lezárt szelektív papírgyűjtőinket, melyeknek számát Önök határozzák meg. Készséggel állunk rendelkezésére elérhetőségeink bármelyikén, hogy tanácsot adjunk milyen szelektív papírgyűjtési szempontok alapján érdemes aszelektív papírgyűjtők számát megválasztani, esetleg a papírgyűjtők típusát kombináltan kihasználni. Igény szerint személyes helyszíni felmérést is végzünk irodájában.

A kihelyezett plombával biztosított szelektív hulladékgyűjtőkbe

Gyűjtik a biztonságos iratkezelés keretében az irodai papírhulladékot. Amikor a gyűjtődoboz megtelt, logisztikai munkatársunknak email-en jelzik a szállítás igényét.

Az Inest újrapapír a sorszámozott plombákkal védett szelektív hulladékgyűjtők elszállítását ingyenesen biztosítja, mindössze a plomba csereköltsége térítendő. A papírhulladék begyűjtéséről, szállításáról szállítólevelet állítunk ki, mely tartalmazza a plombák sorszámát is, továbbá igény szerint a papírhulladék megsemmisítést követően iratmegsemmisítés esetén megsemmisítési nyilatkozatot is készítünk. A megsemmisítési nyilatkozat kiállítása és elküldése díjmentes, de nem automatikus, tehát a szállítási igény leadásakor kérjük jelezze.

A biztonságos iratkezelés szolgáltatás megrendeléséhez szerződéskötés szükséges, kérjük lépjen kapcsolatba munkatársunkkal az együttműködés részleteinek egyeztetése érdekében.

Inest, hogy a papír újrapapír legyen!

Térkép

Inest Nonprofit Kft.

  • Cég címe: : 1143 Budapest, Ilka utca 31.  
  • Email : info@inest.hu
  • Telefon : 06-80-911 000
  • Telephely címe: 
    1108 Budapest, Kozma utca 2.
  • Telephely nyitva tartása: 
    munkanapokon 6.30-tól 14.30-ig
1108 Budapest, Kozma utca 2.sz.
Ez a webhely sütiket használ a felhasználói élmény növelése érdekében. Az oldal böngészésével hozzájárul a sütik használatához.
ok